Opći uvjeti poslovanja
Opći uvjeti za prodaju robe od trgovačkog društva Z-PROFIL PRODAJA d.o.o. (u daljnjem tekstu: „Ponuditelj“, „Prodavatelj“)
Područje primjene
(1) Ovi Opći uvjeti (dalje u tekstu: „OU“) kao i drugi ugovorni uvjeti navedeni u ponudi (dalje u tekstu: „Ponuda“) trgovačkog društva Z-PROFIL PRODAJA d.o.o. (dalje u tekstu: „Ponuditelj“, „Prodavatelj“) primjenjivat će se isključivo na Ponudu te će time biti isključeni bilo kakvi drugi uvjeti koje primatelj Ponude (dalje u tekstu: „Korisnik“, „Kupac“) želi nametnuti, uključiti ili koje podrazumijeva trgovačka praksa ili običaji ili uobičajeno postupanje.
(2) Samo Ponude koje su dane u pisanom obliku od strane Ponuditelja će se smatrati pravno valjanima. Smatra se da je ovaj uvjet pisanog oblika zadovoljen u slučajevima kada je komunikacija obavljana elektronskim putem, bilo da se radi o faxu ili elektroničkoj pošti ili nekim drugim načinom elektroničke komunikacije koju je osigurao Korisnik za obavljanje nabavnih transakcija.
(3) Ovi OU sadrže opća pravila i uvjete pod kojima Ponuditelj izvršava prodaju robe temeljem prihvaćene ponude ponuditelja, posebnog ugovora i/ili narudžbenice. Ovi OU se smatraju sastavnim dijelom prihvaćenih ponuda Ponuditelja, sklopljenih ugovora i/ili narudžbenica i primjenjuju se za sva pitanja koja nisu regulirana ponudama /ugovorom/narudžbenicom, bilo da se radi o isporuci robe (opreme), računalnih programa ili o izvršenju usluga. Na taj se predmet ponude, na odgovarajući način primjenjuju odredbe ovih OU. U slučajevima gdje postoji proturječnost između odredbi Ponude, ugovora /narudžbenice i odredbi OU, primjenjuju se odredbe iz ponude/ugovora/narudžbenice.
(4) Ponuditelj pod punom materijalnom i kaznenom odgovornošću jamči da je u cijelosti ovlašten isporučivati robu (opremu) ponuđenu Korisniku. U slučajevima kada je proizvođač opreme treća strana (dalje u tekstu: Proizvođač), Ponuditelj će, na zahtjev Korisnika, specificirati dokument/ugovor temeljem kojeg je ovlašten isporučiti predmetnu robu (opremu) treće strane (primjerice ugovor o distribuciji/partnerstvu/ovlaštenom servisu i sl. ili potvrdu proizvođača/ovlaštenog distributera). Ponuditelj jamči da posjeduje sva potrebna prava i dopuštenja za isporuku robe (opreme) ponuđenih Korisniku, a na način određen samom ponudom i ovim Uvjetima.
Sklapanje ugovora i redoslijed važnosti
(1) Ukoliko Korisnik pisanim putem (uključujući elektroničkom poštom) obavijesti Ponuditelja o prihvatu Ponude, smatra se da je između korisnika i Ponuditelja sklopljen ugovor koji se sastoji od sljedećih sastavnih dijelova po redoslijedu važnosti kako je niže navedeno:
– Ponuda
– Specifikacija
– OU
(2) Ugovor je sklopljen u trenutku kada Ponuditelj primi obavijest Korisnika o tome da Korisnik prihvaća Ponudu.
Isporuka robe (opreme)
(1) Cijena navedena u Ponudi je ukupna cijena koja uključuje isporuku robe (opreme) na odredište naznačeno u Ponudi.
(2) Cijene navedene u Ponudi su izražene u eurima (EUR). Ponuditelj zadržava pravo promjene iznosa u slučaju promjene tečaja EUR u odnosnu na druge valute do dana isporuke/plaćanja.
Vrijeme isporuke, odnosno izvršenja
(1) Predviđeno vrijeme isporuke robe (opreme), određuje se u Ponudi i u pravilu se rokovi računaju prema radnim danima, osim ukoliko Ponudom nije određeno drugačije da se rokovi računaju kalendarski. Radnim danom smatra se svaki dan osim subote, nedjelje i blagdana utvrđenog zakonskim propisima u Republici Hrvatskoj. Ukoliko posljednji dan roka koji se računa prema radnim danima padne na dan koji se prema prethodno navedenom ne smatra radnim danom, rok za izvršenje ističe sljedeći radni dan.
(2) Ponuditelj će odmah pisanim putem obavijestiti Korisnika ako se dogode ili postanu izgledne okolnosti koje mogu dovesti do propuštanja predviđenog vremena za isporuku robe (opreme).
Prijem
(1) Na prijelaz rizika i vlasništva primjenjivat će se zakonske odredbe, osim ako je izričito drugačije ugovoreno.
(2) Isporuka robe, smatraju se izvršenima ukoliko je prihvat potvrđen od strane Korisnika u pisanom obliku, a potpisom otpremnice.
(3) Rizik od propasti ili oštećenja prelazi na Korisnika preuzimanjem robe. Isti učinak ima i činjenica korištenja predmeta isporuke ili predmeta usluge od strane Korisnika.
(4) Odmah po isporuci na ugovorenu lokaciju, Korisnik će pregledati predmet isporuke te ako uoči vidljive nedostatke ili oštećenja ili u slučaju isporuke pogrešnog predmeta isporuke, Korisnik i Ponuditelj će navedeno naznačiti potpisom odgovarajućeg zapisnika.
(5) U slučaju bilo kojeg skrivenog nedostatka koji se ne može detektirati redovnim pregledom kako je utvrđeno u prethodnom stavku, Korisnik će obavijestiti Ponuditelja u pisanom obliku u roku od 7 dana od otkrića skrivenih nedostataka. Ponuditelj neće biti odgovoran za skrivene nedostatke koji su otkriveni nakon 6 mjeseci od izvršene isporuke.
(6) U razumnom roku nakon potpisa zapisnika iz četvrtog stavka ovog članka OU, odnosno nakon primitka obavijesti iz petog stavka ovog članka OU , Ponuditelj će otkloniti sve utvrđene nedostatke.
Računi, uvjeti plaćanja
(1) Računi se ispostavljaju po ispunjenju uvjeta određenih u Ponudi.
(2) Plaćanje se vrši prije preuzimanja robe: transakcijski-avansno, gotovinom ili karticom, osim ukoliko je Ponudom drugačije određeno.
(3) Ako je to primjenjivo, porez na dodanu vrijednost biti će obračunat u visini propisanoj zakonskim propisima.
(4) Danom izvršenja plaćanja smatra se dan s kojim su potrebna novčana sredstva evidentirana na bankovnom računu Ponuditelja.
(5) U slučaju da dospijeće novčane obveze pada na neradni dan (neradnim danom smatraju se : subota, nedjelja i blagdani utvrđeni zakonskim propisima u Republici Hrvatskoj) račun je Korisnik u obvezi podmiriti sljedeći radni dan.
(6) U slučaju zakašnjelog plaćanja od strane Korisnika, Ponuditelj ima pravo obračunati zakonsku zateznu kamatu. Zatezna kamata obračunava se na temelju broja stvarno proteklih dana od datuma dospijeća plaćanja do datuma ispunjenja obveze plaćanja.
Način plaćanja
Kupcima je omogućeno jednokratno plaćanje na sljedeće načine:
- Kreditne i debitne kartice:
- Mastercard®
- Maestro®
- Visa
- Virmanska uplata/opća uplatnica
- Pri preuzimanju u poslovnici gotovinom ili kreditnim i debitnim karticama
Sve potrebne informacije vezane za plaćanje su jasno vidljive tijekom kupnje na web trgovini, te u potvrdi koju putem e-pošte šaljemo pri zaključivanju svake kupnje.
U slučaju da odaberete plaćanje karticom, nakon što ste pročitali i prihvaćate Opće uvjete i Izjavu o privatnosti, biti ćete preusmjereni na stranicu pružatelja usluge online kupovine Stripe na kojoj ćete morati upisati podatke o kartici kojom plaćate svoju narudžbu.
U slučaju da ste odabrali opciju uplate virmanom/općom uplatnicom, nakon zaključene narudžbe poslat ćemo vam e-poštu koji sadrži ponudu s odabranim artiklima iz košarice s točnim iznosom za uplatu. Prilikom plaćanja po ponudi na općoj uplatnici obvezno navedite poziv na broj, kako bi Vaša uplata bila ispravno evidentirana.
Proizvode ćemo Vam poslati nakon što vaša uplata bude vidljiva na našem računu. Uplate provjerava i obrađuje administrator web trgovine.
Ukoliko ste odabrali opciju plaćanja prilikom preuzimanja u poslovnici Ponuditelja, proizvode plaćate pri pruzimanju na prodajnom mjestu.
Sve inicijalne kataloške cijene u web trgovini izražene su u eurima (EUR) kao VPC. Zakonska stopa PDV-a se obračunava automatski, na stranici za naplatu, te je PDV odvojeno prikazan kao zasebna stavka na svakoj ponudi i/ili računu. Ponuditelj zadržava pravo izmjene cijene bez predhodne najave.
Sigurnosni standardi
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite Stripe – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
Stripe sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u Stripe platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima Stripe sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. Stripe zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Stripe sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za online plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost Stripe sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
Sigurnost plaćanja kreditnim i debitnim karticama
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 256-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i Stripe servisa, te obratno. Stripe servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Stripe Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i MasterCard pravilima.
Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih i debitnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.
Uvjeti isporuke
Za narudžbe putem web trgovine mogući su sljedeći načini isporuke (dostave) proizvoda:
(1) Na određenu adresu unutar Republike Hrvatske
(2) Preuzimanje u poslovnici Ponuditelja
(1) Na određenu adresu unutar Republike Hrvatske
Naručeni proizvodi se pakiraju na takav način da prilikom dostave ne može doći do oštećenja. Za dostavu robe koristimo se uslugama kurirske službe ili vlastitim prijevozom. Proizvode isporučujemo isključivo na adrese na teritoriju Republike Hrvatske.
Cijena dostave će vam biti obračunata ovisno o težini pošiljke i krajnjem odredištu te će biti vidljiva u košarici prilikom kupnje u web trgovini.
Dostava se vrši u roku do pet radnih dana od potvrde primitka uplate na računu ili autorizirane naplate. Radni dani su svi dani osim subote i nedjelje kao i državni i vjerski praznici. Rok dostave je produljen za otoke. U slučaju da se radi o posebnoj vrsti proizvoda može doći do dodatnog produljenja roka.
Naručeni proizvodi se isporučuju do kolnog prilaza ili ulaza u stambeni objekt. Kupac je dužan osigurati nesmetani prilaz dostavnim vozilima, u suprotnom dostavljač ima pravo odbiti izvršavanje dostave. U slučaju da dostavljač procijeni da zbog situacije zatečene na dostavnom mjestu može doći do oštećenja dostavnog vozila ili proizvoda, može odbiti izvršavanje dostave.
Po primitku proizvoda kupac je dužan proizvode pregledati i u slučaju da zamjeti nedostatke odmah ih reklamirati dostavljaču. Dostavljač je dužan u tom slučaju odmah napisati zapisnik. Ukoliko kupac propusti reklamirati nedostatke, smatra se da su proizvodi predani u ispravnom stanju te naknadne reklamacije nećemo uvažiti.
Ponuditelj ne preuzima odgovornost za moguće štete kao što je propadanje ili oštećenje terena i ulaza objekta u slučaju dostave s težim prijevoznim sredstvom, kao i za oštećenja koja nastanu zbog preuskih ulaza i prilaza do objekta.
Kupac sam snosi odgovornost za nastalu štetu prouzročenu pruženjem dodatnih usluga istovara na zahtjev kupca (istovar kranom na uzvišena mjesta i slično). Ako kupac odbije primiti proizvode koje je naručio prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
(2) Preuzimanje u poslovnici Ponuditelja
- Brza i jednostavna rezervacija
- Nema troškova isporuke
- Mogućnost plaćanja u web trgovini ili u poslovnici Ponuditelja
Povjerljivost
(1) Ponuditelj će tretirati kao povjerljive sve informacije o poslovanju Korisnika koje sazna tijekom poslovnog odnosa, a koje nisu općenito poznate. Takve informacije se neće zloupotrijebiti u vlastite svrhe ili svrhe trećih strana.
(2) Svi dokumenti Korisnika koji se stave na raspolaganje Ponuditelju ostaju u vlasništvu Korisnika.
(3) Ponuditelj neće biti odgovoran za otkrivanje ili korištenje povjerljivih informacija koje:
– već jesu ili postanu poznate javnosti, osim putem povrede ovih OU
– ili se moraju otkriti na temelju zakona sukladno zahtjevu nadležnog tijela.
(4) Ponuditelj ima pravo, u skladu s potrebama te bez prethodne suglasnosti Korisnika, učiniti povjerljive informacije dostupnim svim svojim povezanim društvima u smislu odredbi važećeg Zakona o trgovačkim društvima, s tim da je u tom slučaju Ponuditelj obvezan osigurati da povezana društva kojima su povjerljive informacije učinjene dostupnim s istima postupaju na način utvrđen ovim OU.
(5) Činjenicu prihvata Ponude, odnosno sklapanja ugovora, Ponuditelj je ovlašten koristiti kao referencu za marketinške potrebe kao i u svrhu dobivanja drugih poslova, ali bez povrede odredaba o povjerljivosti podataka te bez otkrivanja informacija o konkretnim potrebama Korisnika.
Osobni podaci
(1) Svi osobni i prometni podaci koje će jedna strana učiniti dostupnima drugoj strani u svrhu izvršavanja svojih obveza, smatraju se tajnim podacima. Osobni prometni podaci se mogu koristiti radi izvršenja ugovornog odnosa te se ne mogu koristiti u druge svrhe bez prethodnog izričitog pisanog pristanka druge strane, osim ako nije drugačije propisano važećom regulativom Republike Hrvatske.
(2) Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na identificiranu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može identificirati. Osoba koja se može identificirati je osoba čiji se identitet može utvrditi izravno ili neizravno, posebno na osnovi identifikacijskog broja ili jednog ili više obilježja specifičnih za njezin fizički, psihološki, mentalni, gospodarski, kulturni ili socijalni identitet. Prometni podatak je bilo koji podatak obrađen u svrhu prijenosa komunikacije elektroničkom komunikacijskom mrežom ili u svrhu obračuna i naplate troškova.
(3) Obveza čuvanja tajnosti osobnih i prometnih podataka ostaje na snazi trajno.
(4) Ukoliko će Ponuditelj u vezi s Ponudom pristupati i/ili obrađivati osobne podatke isto će činiti isključivo prema zahtjevu Korisnika i prema uputama Korisnika. Ponuditelj jamči ispunjavanje uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito da će osigurati mjere zaštite podataka sukladno važećim propisima i OU te se obvezuje držati u tajnosti bilo koji podatak koji se odnosi na korisnike usluga Korisnika ili na radnike Korisnika uključivo njihove osobne i prometne podatke (dalje u tekstu: „podaci o korisnicima/radnicima“).
(5) Ponuditelj je ovlašten podatke o korisnicima/radnicima Korisnika obrađivati isključivo na način i u mjeri u kojoj je to nužno radi realizacije njegovih obveza ili prava temeljem Ponude te ne smije ove podatke davati na korištenje ili na bilo koji drugi način činiti dostupnima trećim neovlaštenim osobama. Obrada podatka o korisniku/radniku Korisnika uključuje svaku radnju ili skup radnji izvršenih na ovim podacima, bilo automatskim sredstvima ili ne, kao što je uvid u podatke, prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, korištenje, otkrivanje putem prijenosa, objavljivanje ili na drugi način činjenje istih dostupnima trećima, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje, te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.
(6) U svrhu ispunjavanja obveze zaštite podataka o korisnicima/radnicima Korisnika, Ponuditelj je dužan poduzimati sve potrebne tehničke, organizacijske, sigurnosne te kadrovske mjere. Ponuditelj će osigurati upoznavanje svojih radnika, suradnika i pomoćnika s odredbama kojima se uređuje postupanje s podacima o korisnicima/radnicima Korisnika i obvezati ih na tajnost tih podataka putem ugovora o radu, izjava o povjerljivosti, internih propisa ili na drugi pravno obvezujući način.
(7) Nakon prestanka ugovornog odnosa, Ponuditelj je obvezan uništiti (nepovratno obrisati) sve podatke o korisnicima/radnicima Korisnika, bez obzira na medij na kojem su oni pohranjeni.
Viša sila
(1) Ugovorne strane neće biti odgovorne za neizvršavanje bilo koje obveze, ako je neizvršenje rezultat događaja više sile – događaja izvan kontrole ugovornih strana i neovisnog od njihove volje, koji izravno utječe na izvršavanje obveza i čija pojava nije posljedica nepažnje ugovorne strane, a koji se nije mogao predvidjeti, spriječiti, izbjeći ili otkloniti.
(2) Događaj više sile uključuje, ali nije ograničen samo na elementarne nepogode, ratno stanje, štrajk, embargo.
(3) U slučaju da je bilo koja od ugovornih strana u ispunjenju svojih obveza ometena događajem više sile, dužna je o tome obavijestiti drugu ugovornu stranu bez odgađanja, a najkasnije u roku od 48 sati, s naznakom uzroka i mogućem trajanju događaja više sile. Isti postupak biti će primijenjen radi obavijesti o prestanku događaja više sile.
(4) U slučaju da dođe do događaja više sile, pogođena ugovorna strana će uložiti sve svoje napore kako bi ispunila svoje obveze. U slučaju da viša sila spriječi izvršenje jednog dijela ugovornih obveza, i da taj dio nije kritičan za ostvarenje ugovornog odnosa u cjelini, pogođena ugovorna strana će nastaviti izvršavati svoje obveze na dijelu koji nije pogođen događajem više sile.
(5) Ukoliko bi nastupili događaji ocijenjeni kao viša sila, ugovoreni rokovi će se nastojati prilagoditi obostranim dogovorom, ali u slučaju da događaji više sile traju duže od 30 dana, ugovorne strane zadržavaju pravo raskida ugovornog odnosa s trenutnim učinkom, nakon što pisanim putem obavijeste drugu ugovornu stranu o tome.
Raskid ugovornog odnosa, naknada štete
(1) Svaka strana ima pravo raskinuti ugovorni odnos pisanom obaviješću s trenutnim učinkom, ako druga ugovorna strana nastavi kršiti tj. ne ispunjavati svoje obveze i/ili ne otkloni posljedice nastale povrede u roku od 30 dana nakon primitka pisane obavijesti o nastaloj povredi. Obavijest o povredi, kao i odluka o raskidu ugovornog odnosa moraju biti dostavljene drugoj strani u pisanom obliku, na adresu registriranog sjedišta, poštom preporučeno s povratnicom. Rokovi se računaju od predaje obavijesti, odnosno odluke poštanskom uredu, uz uvjet da je pismeno predano kao preporučena pošiljka s povratnicom.
(2) Ukoliko bi zbog neispunjavanja ili neurednog ispunjavanja obveza jedne strane nastala šteta za drugu stranu, strana koja je pretrpjela štetu ima pravo na naknadu obične štete. Isključuje se odgovornost za neizravne i posljedične štete, izmaklu korist, neimovinsku štetu, prekinute poslove, gubitak informacija i podataka i slično.
(3) Strane su uvijek odgovorne za štetu prouzročenu namjerom ili krajnjom nepažnjom.
(4) U slučaju raskida ugovora/narudžbenice od strane Korisnika za koji raskid ugovora Ponuditelj nije odgovoran, Ponuditelj će biti ovlašten ovlašten naplatiti i ispostaviti račun Korisniku za sve uredno izvršene isporuke robe (opreme) odnosno izvršene radove i/ili usluge do trenutka raskida ugovora.
(5) U slučaju jednostranog otkaza ugovora/narudžbenice sklopljenog po prihvaćenoj Ponudi Ponuditelja a od strane Korisnika, Ponuditelj će biti ovlašten naplatiti sve uredno izvršne usluge /radove do trenutka stupanja otkaza ugovora na snagu.
Reklamacije i povrati
Ponuditelj svojim Kupcima omogućuje zamjenu nekorištenih i neoštećenih proizvoda kupljenih u web trgovini ili poslovnici Ponuditelja unutar 14 dana od trenutka preuzimanja proizvoda. Kupcu je omogućeno u zamjenu izabrati proizvode iste ili veće vrijednosti (uz nadoplatu na blagajni) u bilo kojoj poslovnici Ponuditelja.
Ponuditelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje putem web trgovine u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima, kao i ostalim propisima važećim na području Republike Hrvatske.
Po primitku proizvoda Kupac je dužan iste pregledati i u slučaju da zamjeti nedostatke odmah ih reklamirati dostavljaču. Dostavljač je dužan u tom slučaju odmah napisati zapisnik. Ukoliko kupac propusti reklamirati nedostatke, smatra se da su proizvodi predani u ispravnom stanju te naknadne reklamacije nećemo uvažiti.
Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima.
Materijalni nedostaci za koje odgovara Ponuditelj:
- Ponuditelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
- Ponuditelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
- Podrazumijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godine od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Ponuditelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Ponuditelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Ponuditelj će Kupca o svojoj odluci obavijestiti u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.
Ponuditelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom u cijelosti snosi Ponuditelj.
Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju predate osobno voditelju poslovnice Ponuditelja, poslati na adresu e-pošte zpprodaja@z-profil.hr ili na adresu Z-PROFIL PRODAJA d.o.o, Osječka 150, 10400 Zagreb s naznakom „Reklamacija“. U pisanom prigovoru obavezno navesti podatke o Kupcu: ime i prezime, adresa za dostavu odgovora, broj računa, kratki opis oštećenja.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka Ponuditelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru Kupca:
- uklanjanje nedostatka,
- predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
- sniženje cijene,
- povrat novca
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati. Prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je Kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.
Raskid ugovornog odnosa, naknada štete
(1) Svaka strana ima pravo raskinuti ugovorni odnos pisanom obaviješću s trenutnim učinkom, ako druga ugovorna strana nastavi kršiti tj. ne ispunjavati svoje obveze i/ili ne otkloni posljedice nastale povrede u roku od 30 dana nakon primitka pisane obavijesti o nastaloj povredi. Obavijest o povredi, kao i odluka o raskidu ugovornog odnosa moraju biti dostavljene drugoj strani u pisanom obliku, na adresu registriranog sjedišta, poštom preporučeno s povratnicom. Rokovi se računaju od predaje obavijesti, odnosno odluke poštanskom uredu, uz uvjet da je pismeno predano kao preporučena pošiljka s povratnicom.
(2) Ukoliko bi zbog neispunjavanja ili neurednog ispunjavanja obveza jedne strane nastala šteta za drugu stranu, strana koja je pretrpjela štetu ima pravo na naknadu obične štete. Isključuje se odgovornost za neizravne i posljedične štete, izmaklu korist, neimovinsku štetu, prekinute poslove, gubitak informacija i podataka i slično.
(3) Strane su uvijek odgovorne za štetu prouzročenu namjerom ili krajnjom nepažnjom.
(4) U slučaju raskida ugovora/narudžbenice od strane Korisnika za koji raskid ugovora Ponuditelj nije odgovoran, Ponuditelj će biti ovlašten ovlašten naplatiti i ispostaviti račun Korisniku za sve uredno izvršene isporuke robe (opreme) do trenutka raskida ugovora.
Jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 41/14, 110/15), Kupac ima pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora ukoliko je sklopljen na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija poslovnog subjekta (kupnja putem interneta, telefona) u roku 14 dana od datuma potpisane potvrde o preuzimanju proizvoda.
U slučaju da Kupac odluči raskinuti ugovor o kupoprodaji na daljinu, može to učiniti bez navođenja razloga tako da nedvosmisleno i prije isteka roka obavijesti Ponuditelja o raskidu ugovora o kupoprodaji putem Obrasca za jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora zajedno s proizvodima moguće je donijeti u poslovnicu Ponuditelja, poslati poštom na adresu: Z-PROFIL PRODAJA d.o.o, Osječka 150, 10400 Zagreb, ili dostaviti na adresu e-pošte zpprodaja@z-profil.hr
Preuzmite Obrazac
Ukoliko Kupac jednostrano raskine ugovor o kupoprodaji, obvezan je o vlastitom trošku dostaviti kupljene proizvode Prodavatelju. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
Mogućnost raskida ugovora zakonski ne vrijedi za sljedeće situacije:
- ugovor o uslugama prodavatelj je u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena
- predmet ugovora su proizvodi illi usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava kupca na jednostrani raskid ugovora
- predmet ugovora su proizvodi koji su izrađeni po specifikaciji kupca ili koji su jasno prilagođeni kupcu
- predmet ugovora su proizvodi kojima brzo istječe rok uporabe
predmet ugovora je isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
Prijenos / ustupanje tražbine (cesija) i prijenos ugovora / narudžbenice
(1) Korisnik nema pravo prenijeti svoja prava i obaveze koje proizlaze iz ugovornog odnosa pojedinačno ili u cijelosti na bilo koju drugu osobu.
Završne odredbe
(1) Ako bilo koja od odredbi OU postane nezakonita, nevaljana ili neizvršiva u bilo kojem pogledu sukladno primjenjivom pravu, to neće ni na koji način utjecati na zakonitost, valjanost ili izvršivost ostalih odredbi OU.
(2) Svi sporovi koji nastanu između ugovornih strana rješavat će se na nadležnom sudu u Zagrebu, Republika Hrvatska.
(3) Na prava i obaveze ugovornih strana koja nisu regulirana ovim OU, primjenjivati će se zakonski propisi Republike Hrvatske dok se isključuje primjena trgovačkih običaja, Konvencije Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe (CISG) te propisa o rješavanju sukoba zakona.
Prihvaćanje OU
(1) Prihvaćanjem Ponude Ponuditelja u skladu sa uvjetima ovih OU, Korisnik automatski prihvaća i ove OU te da je upoznat sa sadržajem istih, te da su mu uvjeti OU jasni i razumljivi i da ih u cijelosti prihvaća.
(2) Ponuditelj je ovlašten izmijeniti i/ili dopuniti ove OU u svakom trenutku. U slučaju izmjene OU Korisnik će o istom biti obavješten te će mu novi OU biti dostavljeni na adresu registriranog sjedišta i/ili službenu web adresu najkasnije u roku 30 (trideset) dana prije stupanja na snagu izmijenjene verzije OU.
(3) Korisnik ne može biti ne suglasan sa izmjenom onih odredbi OU koje ne mijenjaju pravnu prirodu njegovog ugovornog odnosa sa Ponuditeljem odnosno ne dovode u pitanje ravnopravnost ugovornih strana i jednakovrijednost ugovorenih činidbi prema sklopljenom ugovoru/narudžbenici.
(4) U roku 5 (pet) dana od dana dostave izmjene novih OU Korisnik će se obratiti Ponuditelju sa navođenjem razloga nesuglasnosti sa izmijenjenim odredbama OU. U navedenom slučaju Korisnik i Ponuditelj će pristupiti pregovorima oko definiranja prihvatljivih uvjeta daljnje ugovorne suradnje, pri čemu svaka strana zadržava pravo jednostranog raskida ugovora/narudžbenice, ukoliko obostrano prihvatljiv dogovor ne bude postignut. Sve usluge i radovi izvršeni do dana raskida ugovora/narudžbenice uslijed prethodno navedenih razloga, Ponuditelj će imati pravo naplatiti. U slučaju da se Korisnik ne očituje prema Ponuditelju unutar uvodno navedenog roka od 5 (pet) dana smatrati će se da je Korisnik prihvatio nove izmijenjene OU.